cia galite pamatit kai kuriuos Lietuviu plaukimus.  http://www.youtube.com/watch?v=Ng09b8M8lD8&feature=player_embedded

Stovyklos pabaiga

Labas. Pagaliau baigėsi stovykla Kroatijoje. Šiandien po pietu išvažiuojam namo ir jau rytoj po pietų žadame būti namuose. Kas liečia stovyklą, tai viskas praėjo gerai, darbas buvo atliktas labai didelis ir intensyvus, treniruočių grafika pratęsime Trakuose. Iki :)
Sveiki :), vakar atvažiavome į Kroatiją. Šiandien pirmoji  treniruočių diena. Atvažiavome pačiu laiku, nes prieš tai buvo labai blogas oras: lietus, vėjas ir labai daug kitų šalių sportininkų. Estai, vengrai, slovakai, kroatai, čekai. Kaip sakė estų treneris, maždaug apie 200 sportininkų. Dabar liko keli vengrai, estai ir mes.  Taigi viskas gerai. Šiandien buvo 15 laipsnių šilumos, o  savaitės pabaigoje žada iki 20-ies . Tiek žinių po pirmosios stovyklos dienos. Laukiame žinių iš Izraelio :), iki.

Rezultatai

Treniruotė

Sveiki.

Jau pagaliau  stovykla artėja į pabaigą  ir jau sekmadienį pagaliau busime namuose su savo artimais žmonemis;)

Šianadien vyko gan stipri treniruotė, todėl įdėsiu savo ir Ryčio rezultatus. Išviso reikėjo irkluoti 6 kartus po 1 km  90 -95 % pajėgumu.

Andžėjus         1k  m – 4min 31s (prieš srovę)

1km -  3min 52s (pasroviui)

1km-4min 30s (prieš srovę, laktatas 10,4 mol)

1km 4 min 17 s (pasroviui)  ši atkarpa man buvo paskutinė , daugiau šiandien nesugebėjau  atidirbti, nes buvo sunkoka Embarassed matyt dėl to, kad šiais metais priaugau nemažai svorio ( dabar sveriu 90 kg vietoj 85kg )

Rytis         1km 4min 27s(prieš srovę)

1km 3min 47s(pasroviui)

1km 4min 29s(prieš srovę)

1km 3min 52s(pasroviui)

1km  4min 30s (prieš srovę)

1km  4min 00s (pasroviui)

Tai tokie rezultatai šiandienai ;)

P.S suorganizuota nauja keturvietė, kuri startuos šių metų sezone. atspėkite jos sudėtį :D

Kelionė

Labas visiems iš Kroatijos.

Šiandien buvo pirma treniruočių diena Kroatijoje. Bet prieš tai, noriu jums papasakot mūsų (Ryčio, Roko ir mano) kieliones nuotykius išlipus iš lėktuvo Italijoje.pagal trenerio apskaičiavimus mes turėjome autobusu už 80 eurų parvažiuot į Novigradą (Kroatija). bet išlipus iš lėktuvo mes susidurėme su problema iki autobusų stoties buvo 50km kelio. tą kelią mes nusprendėme įveikti su taksi. pritaikę savo anglų žinias bandėme tartis su vairuotoju ir vienas kito nesupratom. pasekmė buva ta , kad vietoj sixteen eurų turėjome sumokėt sixty eurų. Savo klaidą mes supratome pusiaukely. todėl paprašėm vairuotojo, kad nuvežtų mus prie Slovenijos sienos už 80 eurų (kuriuos davė treneris) ir dar sumokėt 80 iš savo kišenės. parodę savo naivumą galvojome, kad lengvai pasieksime kelionės tikslą autostopu Innocent. Slovėnai buvo labai nedraugiški ir vietoj to, kad mus stovinčius autostradoj su lagaminais pavežtų iškvietė policiją. kuri maloniai paprašė mūsų parodyti dokumentus ir nurodyti kelionės tikslą (ką būtent mes ruošėmės veikti autostradoje Embarassed Laughing). Patikrinę dokumentus jie pareikalavo pasišalinti ir mes ilgai nedelsėme. Bet ačiū Dievui, pasitaikė vienas senukas, kuris nuvežė mus iki artimiausio miesto. Kuriame turėjome laukti trenerio, kuris labai ilgai mūsų ieškojo. Ir galiausiai porą valandų pašalę suradome mes jį, o ne jis mus. P.s jis stovejo su sulužusia mašina :D Rokas, Rytis  parodė savo didvyriškumą ir pasiliko ieškoti mechaniko ir taisyti mašinos (jei jie tai nepadarytų visi trys, įskaitant ir trenerį, būtų praleidę naktį mašinoje), kol aš laimingas pasigavęs vieną slovėnų sportininką važiavau i viešbutį Novigradę su skania vakariene ir šilta lova. Pasikartosiu, Roko ir Ryčio dėka jie visi laimingai grįžo į viešbutį ir netgi spėjo į vakarienę.

Kelionė buvo tokia. kaip gaila, bet tuo mūsų bėdos nesibaigė. Šiandien dar kartą sulūžo mašina ir mes priverti begti/vaikščioti į treniruotę (ir iš jos) 2.5km. Bet treneris žadėjo rytoj mašina galutinai pataisyt. Smile

O kas liečia treniruotes tai pirma diena praėjo gan lengvai. Ryte irklavom tolygiai, lengvai 1.5h (15km) , o vakare - 4 kartai po 15min.

Varžybos

Tam kas ruošiasi rimtai trenieruokliu varžyboms kurios įvyks ši šeštadieni Trakuose pranešu kad juose nestartuosiu Smile Taigi atkrenta vienas pretindentu į medalius Laughingbet bus ir be manęs kas gerai važiuoja ir predenduos į medalius pvz E.Balčiunas, R.Ptasnykas ,Wink

Labas

Sveiki atvykę i atnaujinta BKI versijaSmile kurioje yra naujas skyrelis (Dienoraščiai): kuriame bus galima susipažinti su mano kaip sportininko dienotvarke, sportiniais laimėjimais ,treniruočių metodika, ir dar kai kurių įdomybių ne susijusiu su sportu.